blir till en sötsak

minnen
minnen
minnen
vad vore man utan dem?
=)
Har bra minnen och dåliga minnen.
Jag vill uppleva mina bra igen igen och igen , fan att man inte kan sätta dem på repeat? Om det ändå vore så simpelt.
Vill spela hockey igen vill vara den där stjärnan ;) haha ne fan nu överdriver jag nog något.


Sommar.
AAH ge mej sommar nu !

spelemansmusik eller trubadur musik e fett najs när man e på det humöret, brabrabra.
Men jao..... jaja=)

haft en riktigt bra helg. Igår kväll grillning och softa ute i de härliga vädret fattar inte varför man inte gör sånna saker mer? Bra initiativ jonte, får vi köra fler kvällar! Det var riktigt härlig känsla över det hela sommarkänslan var hög!
Och jag e typ frisk nu med, inte ont i halsen längre och ja...=) toppen!

men säg goddag då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0