japp japp !

Japp !
Solen på vår sida!
Säger bara en sak jappjapp jag e jevligt nöjd med min situation japp japp!

haha.
Usch typ sjuk , jobbat  och de va rätt segt, fan usch, värkte i hela kroppen förut när jag gick upp ur sängen.........får man lust att jobba då eller? Hmm. ne;)

gillar inte samtal från folk så man blir sugen på o dra ut och glassa lite ! fan för dej jonte =D
Men tror nog jag stannar hemma en kväll som denna....!
Vädret har varit sjuuuuuuuuukt bra idag va, varmt som tusan !
Och jag är ledsen för dålig blogg uppdaterade nu på senaste! får försöka bättra mej men inte haft tiden riktigt, tråkigt nog;P
menmen!
OCH JO, NU HAR MAN JU GTA 4 ;)

ciaodå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0