panini

panini=punani?
Man skulle ju lätt kunna säga fel där när man beställer om man var i andra tankar.. och det haha hade ju varit lite roligt faktiskt eftersom punani e lite grövre ord;)
JAJA iallafall det var just en PANINI jag käkade förut på strandgatan och inget annat;)
Den va fett go, mozarella och pesto i den med lite annat jox till med vitlöksdip som kompletterade bra! riktigt nice! SÅ prova den ;)

Sen så drog herrskapet vidare till överby där ja köpte en FET klocka bild kommer och ett par nya shorts på HM.! Alltid nice med shorts såhär när sommaren knackar på dörren!
Vädret är bra det är varmt det är så det ska vara helt enkelt i maj. Maj månad ska lixom teasa oss lite inför vad som komma skall!  The sum 08 !

Som jag säkert (inte) har skrivit så har jag varit lite sämre nu efter som pollen har kommit i och med det fina vädret, har varit fett förkyld slash pollenallergisk nu och man ser ut som fan då haha. På jobbet på söndagen så trodde de att jag var bakis.. och jag bara neeeeeeeeeeej mår bara jevligt kasst pga blabla så fick man dra hela visan igen ! ;P
Minnas att de var såhär i skolan med då man satt o snörvla över skolbänken så passa er ni som går på måg respektive stavre det kan ligga lite snor undangömt nånstans! Men den bjuder dannyd på ;) Mitt snor e det bästa som finns! (?)
=D
Men iallafall så är jag bättre nu och hoppas på att den värsta stormen har lagt sig !
Väntar på en bra vecka denna vecka med som skall avrundas med lite 20 års fest maybe?
Blir nog spännande!

image24
<Tha watch >

nu blire lite slappa vid teven!!
MVH DANNAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0