shoppinga

ja den var väldigt lyckad ! ;D bilder kommer väl upp later kanske om jag har orken att fota allt... haha för det e verkligen ALLT , blev en hel del :D fick tag i mina efterlängtade chinos med så ja de åker la på nån gång så får vi se va omvärlden tycker om kalaset!
Helgen har varit bra ;D
Segare o börja jobba nu igen och dessutom 10 dagar i raaaaaaaaaad bara nio kvar nu då ! tjohoooo livet leker! ;P
Nåt som verkligen leker är VÄDRET, sjukt jevla najs, ska bli fett nice te helgen med ...;) kulkulkul jag jobbar ! =D missar allt men jag tar igen detta folks ! lovar ! ;)
Skickat tillbaka mitt trasiga ljudsystem nu också hejhopp höll i två.-tre veckor typ men har fått väldigt bra service av Dustin så kan verkligen rekommendera den sidan !

Nu e de snart dags för innebandy!
TJARÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0