dust in the wind snow in my mind

Snö är det gott om här nu i Trollhättan där man mellanlandat lite för lite julfirande och sådant gött!
Skriver inte här så ofta men skriver av mig lite här nu så har man det gjort så kan ingen klaga på att jag inte har skrivit något på länge iaf.

Nåväl har en del plugg att sätta tänderna i men jag orkar inte riktigt göra det just nu får bli efter allt julfirande och dylikt.
Har fixat nästintill alla julklappar så det känns bra nu är det bara det där med att slå in skiten med och det e jag inte så jevla rockig på alltså ,får labli lite dasspapper o tidningspapper lr nåt :P Eller riktigt julpapper som kommer sluta i att det blir en enda stor boll av papper ändå!

Chilla på ba så hörs vi ! God jul om inte annat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0