all in all out

röj här igår hos mig vill jag lova mycket städning idag men det har jag redan ordnat.. haha manisk städare som man är ?! eller inte men jag är chockad att jag fixade detta direkt när jag vakna ; D
Igår var det ju som alla bestämt vet som bor här i trakterna studenten !
Och vi röjde på som tusan med de små studenterna tjoho!
Var på efterfest hos H med haha vafan.. aja gick hem därifrån så jag var hemma lagom till klockan 5 så fråga mig inte vad jag gör uppe just nu ! Men så fort man vaknat så är det ju kört ! : P

Nåväl snart pizza time i guess !
Och ikväll verkar det bli fest igen........... plus att SVERIGE SPELAR MOT DANMARK VIKTIG MATCH VM-KVAL! ;P  DON'T MISS IT !
Stay fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0