operation nr 2

Är nu avklarad och nu hoppas jag att jag slipper greja mer med mina visdomständer;P Det är förjevla jobbigt alltså dvs tiden efter operationen tar ju typ en och en halv vecka att bli helt återställd.. själva operationen är ju rätt lugn så sett eftersom du är bedövad... det enda som kan störa en lite är det härliga (läs äckliga) ljudet och doften av när de borrar/sågar itu tanden ; )

Menmen jag överlevde och nu sitter jag i min varma bastu aka lägenhet och chillar hårt som fan.. har försökt mig på att sola lite med men det va jeeeekligt jobbigt förut iaf när käften var mer bedövad och blodig ;P

Får bli en diet på soppa nu då framtills fredag eller något... kuljul! VÄNTA.. mos kan man nog äta rätt simpelt också? gött!

Nej nu får jag återgå till min slappa dag här i solskenets THN!

Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0